SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletnih trgovin.
O nas
Upravljavec vaših osebnih podatkov je Trgovina Olajšajdelo.si, Mojca Celarec s.p, Butajnova 39 c, 1354 Horjul.
V primeru vprašanj se obrnite na nas tako, da pošljete e-poštno sporočilo na naslov: olajsajdelo.si@gmail.com ali pokličite na tel: +386 41 905 033
Ponudba izdelkov
Cene izdelkov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja.
1. Registracija
Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna samo za pridobitev članstva. Vsi kupčevi podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za druge namene, razen za obdelavo kupčevih naročil!
2. Naročilo
Po oddaji naročila kupec še isti dan na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročila lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov. Če kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svoje naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem v prodajalcu / upravljavcu spletne trgovine nepreklicno sklenjena. Ko je pogodba o nakupu sklenjena, je ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je na voljo vsak delovni dan med 8. in 15. uro. Prodajalec v roku enega do treh delovnih dni naroči / e izdelavo / pakiranje v odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1 – 2 delovna dneva) kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku dveh do petih delovnih dni po oddaji naročila.
3. Plačevanje
Plačilne možnosti so naslednje:
po povzetju, preko predračuna, paypal-a. pošiljko pošljemo prek kurirske službe GLS ali Hitra pošta d.o.o..
4. Dostava
Osebni prevzem ni možen.
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najpozneje naslednji delovni dan po naročilu.
Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi pozneje, vendar nikoli več kot 3 delovne dni po prejemu naročila.
Čas pošiljanja je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je General Logistics Systems, Logistične storitve d.o.o.
Strošek dostave se izračuna samodejno ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.
Strošek dostave je naslednji in je odvisen od vrednosti naročenih izdelkov (cena vsebuje DDV)
Stroške dostave je odvisen od teže izdelka.
5. Cene
Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev v smeri obojestranskega zadovoljstva.
6. Stvarna napaka izdelka
Kdaj je napaka stvarna?
Ko:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
7. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail: olajsajdelo.si@gmail.com. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. (43.č člen ZVPot).
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Spletna trgovina olajšajdelo.si si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo, saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali vam vrnili denar.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR. uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR. uporabnika.
8. Reklamacije in garancija
Kupec lahko reklamira blago, če le-to nima lastnosti, ki jih je prodajalec posebej obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke in v napačni količini, barvi ali pa izdelek kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, zahteva popravilo izdelka ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 041 905 033, preko E-pošte: olajsajdelo.si@gmail.com , pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko našega kurirja. Kurir bo reklamirano pošiljko prevzel pri vas, na naše stroške. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Če je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, in sicer tako, da o težavi seveda najprej obvestite nas preko E-pošte: olajsajdelo.si@gmail.com ali preko telefonske št.: 041 905 033, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami pošljemo kurirja dostavne službe, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
9. Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
Pošiljatelj bo jasno razviden.
Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
10. Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletne trgovine olajsajdelo.si ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
11. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika.. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
12. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko v primeru težav kupec poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek E-poštnega naslova olajsajdelo.si@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Za splošne pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi kazala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
13. Piškotki
Ponudnik Olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.
Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
Olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.
Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.
14. Izjava o varovanju osebnih podatkov
Podjetje olajšajdelo.si, trgovina z inovativnimi izdelki, Mojca Celarec s.p., ki upravlja spletno trgovino Olajšajdelo.si (http://www.olajsajdelo.si), se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Podjetje Olajšajdelo.si. za potrebe poslovanja spletne trgovine Olajšajdelo.si (oljasajdelo.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
ime in priimek,
naslov in kraj bivanja,
naslov za pošiljanje naročenega blaga,
naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
geslo v enkriptirani (šifrirani obliki),
ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino.
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino, ne odgovarjamo.
Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP-naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino Olajšajdelo.si (http://www.olajsajdelo.si).
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje Olajšajdelo.si, Mojca Celarec s.p., zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
15. Podatki o vpisu v register
Osnovni podatki enote PRS
popolno ime: OLAJŠAJDELO.SI, trgovina z inovativnimi izdelki, Mojca Celarec s.p.
kratko ime: OLAJŠAJDELO.SI, Mojca Celarec s.p.
ulica: Butajnova 39C
naselje: Butajnova
pošta: 1354 Horjul
občina: Dobrova-Polhov Gradec
regija: OSREDNJESLOVENSKA
izpostava AJPES:LJUBLJANA
Identifikacijski podatki:
transakcijski računi:IBAN SI56 1010 0005 6185 014 (T) Banka Intesa Sanpaolo d.d.
Podatki o ustanovitvi:
datum vpisa pri registrskem organu:14.08.2017
glavna dejavnost:47.910 (Trg.dr.po pošti ali po internetu)
sektorska pripadnost (SKIS): S.14100 (Samozaposleni delodajalci)
16. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Trgovine olajšajdelo.si. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Trgovina olajšajdelo.si., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, ITALIJE, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
17. Prodajalec oz. ponudnik/upravljalec spletne trgovine
Mojca Celarec s.p, Trgovina z inovativnimi izdelki, Olajšajdelo.si
Butajnova 39c , 1354 Horjul, Slovenija
GSM: 041 905 033
E-pošta: olajsajdelo.si@gmail.com
www. olajsajdelo.si
Osnovni podatki:
Davčna številka: 88654338 Matična
št .: 8029733000
Na Butajnovi, dne 03.07. 2018
Želimo vam veliko odličnih nakupov.